loading...
تاپ دانلودس
یاسین فتحی بازدید : 72 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

ویندوز ایکس پی که در اوایل سال ۲۰۰۱ توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده که جایگزین مناسبی برای ویندوز ۲۰۰۰ بود . هسته اصلی ویندوز ایکس پی بر روی ویندوز ان تی و ۲۰۰۰ پایه گذاری شده است . ویندوز ایکس پی توانست لقب یکی از محبوبترین ویندوز های معروف در سراسر دنیا را به خود نسبت دهد . در حال حاضر گفته میشود بیش از چهارصد میلیون نسخه در حال استفاده می باشد . ویندوز ایکس پی در دو نسخه حرفه ای و خانگی عرضه شده است که هر کدام برای کاربران خاصی در نظر گرفته شده است . مسائل امنیتی در داخل ویندوز یکی از اصلی ترین موضوعی است که برنامه نویسان به آن ها توجه ویژه ای را دارند . در ویندوز ایکس پی آنتی ویروس داخلی در نظر گرفته شده از نفوذ ویروس ها و تروجان ها به داخل سیستم جلوگیری میکند . سرعت و عملکرد ویندوز نسبت به نسخه قبلی سریع تر بوده و محیط کاربری در نظر گرفته شده جذاب تر از نسخه ویندوز ۲۰۰۰ نمی باشد . واسط کاربری آسان ویندوز این امکان را به کاربر میدهد تا بتوانند توسط تم های در نظر گرفته شده محیط کاری ویندوز را به نحو دلخواه تغییر دهد . استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر به صورت پیشفرض در نسخه های ویندوز ماکروسافت در هر نسخه با تغییرات خاصی همراه میشود . سرویس پک ۳ ویندوز ایکس پی آخرین سرویس پکی می باشد که شرکت ماکروسافت ارائه داده است . برخی از کاربران به علت متصل نبودن به اینترنت و مشکل در آپدیت ویندوز ، شرکت ماکروسافت هر ماه آپدیتی از آخرین نسخه ویندوز را برای این دسته از کاربران انتشار میدهد . اولین نسخه سال ۲۰۱۴ ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده ، که میتوانید به صورت مستقیم از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

ویژگی ویندوز Windows XP Professional SP3 x86 Integrated January 2014 : 

- شروع بوت سریعتر ویندوز

- واسط کاربری آسان

- استفاده از مکانیسم پردازش فونت در ویندوز

- پشتیبانی از مودم های اینترنت و وایرلس

- استفاده از آخرین مرورگر اینترنت

- استفاده از تم های زیبا و جذاب

- افزودن ادوب فلش پلیر

یاسین فتحی بازدید : 47 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مروگر اینترنت اکسپلورر یکی از برترین مرورگرهایی است که شرکت ماکروسافت به صورت پیشفرض در ویندوزهای خود ارائه داده است . هدف از ارائه این نرم افزار محیط امن برای گشت و گذار در اینترنت می باشد . شرکت ماکروسافت با ارائه نسخه مرورگر اینترنت اکسپلورر توانست توجه کاربران زیادی را در سراسر دنیا جلب کند . برخی از صفحات وب با مرورگرهایی مخصوص قابل به نمایش می باشد اما میتوان مرورگر اینترنت اکسپلورر را تنها مرورگری دانست که تمامی صفحات وب را قادر به بازگذاری می باشد ، معرفی کرد. تنظیمات اینترنت اکسپلورر به دسته های General , Security , Privacy , Content , Connections , Programs , Advanced تقسیم میشود .

- بخش General :

تنظیمات در نظر گرفته شده در قسمت جنرال به آدرس صفحه ورودی می پردازد که به محض ورود به مرورگر صفحه نخست چه سایتی را بازگذاری کند همچنین قادر به تنظیماتی هستید که آخرین صفحه که بازگذاری کردید را به نمایش بگذارد . تنظیمات مربوط به فونت ، زبان ، رنگ در این قسمت می باشد .

یاسین فتحی بازدید : 61 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer یکی از محبوب ترین نرم افزار های اجرای فایل های ویدئویی مخصوصا فایل های MKV می باشد . این نسخه از نرم افزار قابلیت اجرای فایل های ویدئویی ۴K و ۳D را دارد . این نرم افزار اولین پلیری است که از فیلم های ۳D پشتیبانی میکند، از طرفی به دلیل پشتیبانی این نرم افزار قدرتمند از زبان فارسی در میان کاربران ایرانی هم به عنوان یک پخش کننده ی موزیک و ویدئوی عالی شناخته شود و کمتر کسی است که آن را نشناسد. این نرم افزار بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.

 

ویژگی نرم افزار KMPlayer 3.5.0.77.1 Plus :

- پشتیبانی از آلبوم های فشرده صوتی (ZIP، RAR)

- پخش دی وی دی

- پشتیبانی از پلاگین های کاربردی و قدرتمند

- قابل نصب برروی همه ی سیستم عامل ها

- بصورت کاملا رایگان

- پشتیبانی از زبان فارسی

- نمایش همه ی زیر نویس ها IDX ، SUB ، SRT

- انتقال پلیر به نوار وظیفه

- نمایش فایل های تصویری مختلف مانند PNG، GIF

- پشتیبانی از دستگاه های WDM نظیر تلویزیون و یا دوربین

یاسین فتحی بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

Bad Piggies 1.5.1 نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت تاپ دانلودس دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های بازی Bad Piggies :

- دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
- دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
- ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن و …
- مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
- دارای مراحل مخفی اضافی
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

یاسین فتحی بازدید : 52 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار MX Player یکی از برترین نرم افزار های پخش فایل های ویدویی ، که مناسب برای سیستم عامل اندروید می باشد . نرم افزار MX Player فایل های ویدویی را تقریبا با تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . همچنین در داخل نرم افزار میتوانید از زیر نویس استفاده کنید . تنظیمات پخش در نرم افزار باعث میشود به طور دلخواه صدا و وضوحیت تصویر را تنظیم کنید. برخی از نرم افزارهای پخش فیلم به صورت آنلاین به عنوان یک مکمل پخش از نرم افزار MX Player استفاده میکند . نرم افزار MX Player مناسب برای اندروید ۲.۲ به بالا می باشد .

ویژگی نرم افزار MX Player :

- پخش فرمت های مختلف ویدویی

- تنظیمات صدا

- تنظیمات وضوحیت تصویر

- پخش زیر نویس

- مناسب برای اندروید

 

 

 

یاسین فتحی بازدید : 55 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager 2014 ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود که تا پنج برابر سرعت دانلود شما را بالا می برد، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر قدرت بازیابی لینک های شکسته و خراب را دارد و تمامی فایل هایی را که به هر دلیل خطا می دهد را از سر می گیرد، همچنین اگر به هر نحوی اینترنت شما قطع و یا به مشکل بخورد این نرم افزار به طور خودکار پس از برطرف شدن مشکل و یا ارتباط دوباره شما به اینترت از ادامه لینک شروع به دانلود مجدد می کند، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یک نرم افزار هوشمند بسیار حرفه ای می باشد که ویژگی های تقسیم بندی فایل ها را به عهده می گیرد و اگر فایلی دارای ویروس باشد به طور خودکار خطای لینک ویروسی را به شما اطلاع می دهد، این نرم افزار از سرورهای Proxy, FTP, HTTP, Koki, MP3, MPEG و غیره پشتیبانی می کند و شما می توانید فایل هایی را که نمی توانید با اینترنت دانلود منیجر دانلود کنید را به این نرم افزار ادغام کرده و به راحتی دانلود نمایید، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر از تمامی مرورگرها از جمله موزیلا، موزیلا فایرفاکس، آوانت، کروم و دیگر مرورگرهای محبوب پشتیبانی می کند و قدرت دانلود خودکار از این مرورگرها را دارد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار تمامی شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر لذت ببرید.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 1,203
  • بازدید کلی : 34,575