loading...
تاپ دانلودس
مسعود محمدی نژاد بازدید : 39 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 آپلود عکس

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت به دلیل اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

مسعود محمدی نژاد بازدید : 29 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

WinRAR 5 Beta 7  بهترین نرم افزار موجود برای فشرده سازی یا باز کردن فایل های زیپ شده است. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود.فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر.مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

یاسین فتحی بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نسخه cc یکی از جدیدترین نسخه های فتوشاپ می باشد که به تازگی عرضه شده است.Adobe Photoshop CC نرم افزار برای پردازش گرافیک شطرنجی است.این نرم افزار از تعداد زیادی فرمت های گرافیکی ،فتوشاپ اجازه میدهد تا به شما برای ایجاد تصاویر و ویرایش آن ها استفاده کنید.نرم افزار Adobe Photoshop CC مورد بررسی برای ایجاد نحوه کاربا  تصاویر واقعی، با رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ ، … را به راحتی قادر به انجام خواهد بود تمام روش های گفته در بیت مپ در نرم افزار می باشد.درنرم افزار Adobe Photoshop CC  با توجه به وسعت نرم افزار میتوان از سرعت و بهره وری بالا آن استفاده کرد. در این نسخه از نرم افزار Adobe Photoshop CC  تمام ابزار لازم برای اصلاح ، ویرایش ، آماده سازی تصاویر برای چاپ با کیفیت بالا موجود است.در این نسخه از از فتوشاپ میتوایند فایل های خود را بر روی چند کامپیوتر انتشار و مدیریت کنید . استفاده از هوش جدید در نرم افزارAdobe Photoshop CC مدرن ترین فناوری برای افزایش وضوحیت تصویر می باشد.این تجزیه و تحلیل تصویر به شما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن وضوح و کاهش نویز در تصویر استفاده کنید.

افزایش نمونه برداری هوشمند در این نرم افزار باعث افزایش وضوح تصویر برای استفاده در چاپ و یا استفاده از  تصاویر به اندازه مختلف برای چاپ در اندازه های متفاوت است، این نمونه برداری به شما اجازه میدهد تا وضوح تصویر را برای چاپ بدون بهم ریختگی پیکسل انجام دهید.دوربین جدید ۸ در نرم افزار Adobe Photoshop CC برای پشتیبانی از لایه ها استفاده میشود.دوربین اولیه ۸ به عنوان یک فیلتر برای لایه ها و فایل ها در فتوشاپ و سپس ارتقا لایه و فایل های شما در خود نرم افزار در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی در خواست شده گوشه های گرد کننده مستطیل است که در این سری از محصولات Adobe Photoshop در داخل نرم افزار از آن استفاده کرده است.در این نرم افزار میتوانید شعاع گوشه های مستطیل را تغییر دهید و به طور دلخواه تنظیم کنید.این ویژگی بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب استفاده میشود.امکان استفاده از خطوط و اشکال مختلف در این نرم افزار باعث میشود تا همزمان فقط با درگ کردن موس در حالت فیلتر از آن ها استفاده کنید .نقاشی اشیا سه بعدی در نرم افزار Adobe Photoshop CC و استفاده از بافت ها برای ایجاد نقشه های تا ۱۰۰ برابر سریعتر میتواند تصاویر سه بعدی خیره کننده ای ایجاد کند.

سبک فونت در این نرم افزار باعث میشود شما دیگر طراحی فونت را کنار گذاشته و با توجه به جمع آوری فونت ها در نرم افزار از آن ها استفاده کنید.هنگام ایجاد یک کد طراحی وب سایت به صورت دستی شما میتوانید عناصری مانند گوشه های گرد و یا رنگ مربوط به متن اصلی را ایجاد کنید این نسخه از فتوشاپ میتواند کد css برای عناصر طراحی خاص را به عنوان یک خروجی به کاربر بدهد.امکانات جدید دیگر این نرم افزار اضافه شدن پنل سه بعدی به خود نرم افزاراست که باعث آسودگی در انجام ویرایش عکس و طراحی آن میشود.شما میتوانید به طور مستقیم از فایل های CSS , HTML ,SVG  استفاده کنید.نرم افزار CC Adobe Photoshop بر روی تمامی نسخه های ویندوز قایل نصب می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار CC Adobe Photoshop :

- پردازش گرافیکی شطرنجی

- قابلیت انتشار عکس

- مدیریت انتشار عکس

- استفاده از بافت های جدید و روش بریدن گوشه های عکس به روش هوشمند

-..........

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 1,223
  • بازدید کلی : 34,595