loading...
تاپ دانلودس
یاسین فتحی بازدید : 50 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در این کلیپ شما با لحظه هایی رو به رو می شوید که انسان ها ثانیه ای بیشتر با مرگ فاصله ندارند اما در لحظه آخر معجزه ای رخ می دهد و آن ها از مرگ نجات پیدا می کنند . مثلا خواهید دید کسانی که به داخل مسیر قطار مترو می افتند و در آخرین لحضات توسط دیگران نجات پیدا می کند و یا قطار درست در مقابل آن ها متوقف می شود , کسانی که قصد خودکشی دارند توسط آتش نشان ها در آخرین لحظه ای که می خواهند خودشان را از ارتفاعات به پایین پرتاب کنند نجات پیدا می کنند , کودکی که از ارتفاع سقوط می کند توسط فردی که شاهد سقوط کودک است گرفته می شود , راننده ای که ماشینش در حال انفجار است توسط دیگران از ماشین بیرون کشیبده می شود و از مرگ حتمی نجات پیدا می کند و ….

یاسین فتحی بازدید : 37 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران محترم کلیپی از لحظه های دیدنی و شگفت آور ورزشی را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید . در این کلیپ شما شاهد هنرنمایی ورزشکاران در رشته های مختلف خواهید بود و خواهید دید که چگونه آن ها با به خطرانداختن جان خود این صحنه های جذاب و دیدنی را خلق می کنند مانند : هنرنمایی با ماشین , حرکات استثنایی در بسکتبال , فرار کردن های استثنایی در راگبی , پرش از ارتفاعات , ضربات خارق العاده در تنیس و پینگ پونگ , گل های زیبا و دیدنی در ورزش فوتبال , حمل وزنه های سنگین توسط وزنه برداران , کارهای عجیب در هاکی بر روی یخ , حرکات ویژه در اسکی و اسنوبرد , انجام حرکات زیبا در هنگام پرش از ارتفاعات , چتر باری , دوچرخه سواری , موج سواری , اسکیت سواری , قایق رانی در رودخانه و … هزاران کارهای دیگر که موجب حیرت شما می شوند که امیدواریم از دیدن این کلیپ ها لذت ببرید .

یاسین فتحی بازدید : 332 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

هرساله فیفا بهترین بازیکن زن و مرد را از میان تمامی بازیکنانی که در لیگ های مختلف بازی می کنند , انتخاب می کند و این کار از طریق نظر سنجی از تمامی مربیان فوتبال صورت می گیرد . جوان ‌ترین بازیکنی که تا به حال انتخاب شده رونالدو است که در سال ۱۹۹۶ و در حالی که فقط ۲۰ سال داشت توانست این عنوان را کسب کند . لیونل مسی نیز با دریافت چهار توپ طلا ، به عنوان رکورد دار تعداد دفعات دریافت این جایزه محسوب می‌شود . رونالدو و زین الدین زیدانبعد از لیونل مسی فوتبالیست هایی هستند که سه بار برنده این جایزه شده‌ اند . مسن ‌ترین بازیکنی که این جایزه را نیز دریافت کرده , فابیو کاناوارو است که در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد .
امسال هم مانند هر ساله مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ FIFA Ballon Dor 2014 Gala در شهر زوریخ سوئیس با حضور فوتبالیست های زن و مرد و مجری گری اسطوره فوتبال هلند , رود گولیت برگزار شد . سرانجام پس از ۴ سال سلطه مسی بر توپ طلا , کریستیانو رونالدو CR7 توانست در این مراسم  به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ دست یابد البته بهترین بازیکن زن نیز خانم نادیان آنگرر انتخاب گردید . گل ابراهیموویچ , ستاره سوئدی پاریسن ژرمن به عنوان بهترین و زیباترین گل ۲۰۱۳ که به پوشکاش معروف است تعلق گرفت و یوب هانکس به عنوان بهترین مربی مرد و خانم سیلویا نید بهترین مربی زن ( سرمربی تیم ملی آلمان ) سال ۲۰۱۳ انتخاب گردیدند . در این مراسم ۱۱ بازیکن برتر جهان که تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۳ را تشکیل می‌دهند ، معرفی شدند . در تیم منتخب فیفا نویر ( دروازبان ) , فیلیپ لام , سرخیو راموس , تیاگو سیلوا و دنی آلوز ( مدافعین ) , ژاوی , اینیستا و ریبری ( هافبک ) و کریستیانو رونالدو , مسی و ابراهیموویچ ( مهاجمین ) انتخاب شدند . در ضمن در این مراسم نیز یک توپ طلای افتخاری به اسطوره فوتبال برزیل , پله تعلق گرفت همچنین جایزه بازی جوانمردانه به تیم ملی افغانستان رسید . شما هم اکنون می توانید نسخه کامل  مراسم را از سرورهای قدرتمند تاپ دانلودس و با بالاترین کیفیت دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

یاسین فتحی بازدید : 59 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای کامل از کارتون های خاطره انگیز ملوان زبل که بارها آن را از تلویزیون مشاهده کرده اید را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . انیمیشن Popeye یا ملوان زبل نام سریال کارتونی کوتاهی می باشد که براساس شخصیت خلق شده توسط Elzie Crisler Segar ساخته شده است . ملوان زبل دارای قدرت فوق العاده ای است به این صورت که  هنگامی که اسفناج می خورد قدرت فوق العاده ای می گیرد ومی تواند به مبارزه با تبهکاران برود و آن ها را شکست دهد . برای اولین بار شخصیت ملوان زبل در کتب های مصور و در ۱۷ ژانویه ۱۹۲۹ به نمایش در آمد و با استقبال زیاد مخاطبین رو به رو شد . از کاراکتر ملوان زبل تا کنون کتاب ها , فیلم ها , انیمیشن های متفاوتی ساخته شده است که این نشان از محبوبیت فراوان این شخصیت در میان مردم دارد . در سریال تلویزیونی ملوان زبل عاشق دختری به نام الیو است که با ملوان قوی هیکلی به نام بلوتو رقابت دارد و هنگامی که او مزاحم آن ها می شود ملوان زبل با خوردن اسفناج به جنگ او می رود و آن را شکست می دهد . در این مجموعه هر قسمت دارای داستان متفاوتی می باشد و ملوان زبل در هر قسمت با مشکلی متفاوت دست و پنجه نرم می کند . این کارتون در سال ۲۰۰۲ توانسه است که رتبه ۲۰ را در میان ۵۰ کارتون برتر دنیا کسب نماید . این مجموه دارای سه بخش متفاوت و در ۲۳۱ قسمت منتشر شده است که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلود فارسی به صورت رایگان دریافت نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,176
  • بازدید کلی : 34,548