loading...
تاپ دانلودس
مسعود محمدی نژاد بازدید : 298 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

آپلود عکس

فیلم آموزشی لذت نقاشی The Joy of Painting به شما تکنیک های کشیدن یک نقاشی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما می آموزد . این فیلم آموزشی توسط باب راس در 403 قسمت که هر کدام از این قسمت ها در حدود 30 دقیقه می باشد تهیه شده است که در هر کدام از این قسمت ها به تکنیک های کشیدن یک نقاشی مجزا می پردازد . برای اولین بار این فیلم آموزشی در 11 ژانویه سال 1983 در آمریکا به نمایش در آمد و تا سال 1994 ادامه پیدا کرد...

مسعود محمدی نژاد بازدید : 37 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

آپلود عکس

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری حرفه ای است که به شما توانایی ایجاد انیمیشن های 3بعدی و منحصر به فرد را می دهد. محیط کار این نرم افزار بسیار ساده و انعطاف پذیر می باشد و به تنظیمات پیچیده ای برای طراحی نیاز ندارد. به طوری که هر شخصی قادر به ساخت یک انیمیشن خوب خواهد بود.

مسعود محمدی نژاد بازدید : 148 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آپلود عکس

Yahoo! Messenger  بی شک یکی از بهترین نرم افزارهایی است که به وجود آمده. با این نرم افزار میتوانید با دوستان خود در سرار جهان چت کنید یا مکالمه تصویری داشته باشید. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد.ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و

مسعود محمدی نژاد بازدید : 45 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آپلود عکسSkype 6.10.0.104  نرم افزاری است برای تماس گرفتن کامپیوترها یا تلفنها با هم برای مردمی در سراسر جهان. تماسها با نرم افزار Skype  بسیار مطلوب است . این تماسها با  کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی گرفته میشود. از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است.اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد. 

یاسین فتحی بازدید : 51 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در این کلیپ شما با لحظه هایی رو به رو می شوید که انسان ها ثانیه ای بیشتر با مرگ فاصله ندارند اما در لحظه آخر معجزه ای رخ می دهد و آن ها از مرگ نجات پیدا می کنند . مثلا خواهید دید کسانی که به داخل مسیر قطار مترو می افتند و در آخرین لحضات توسط دیگران نجات پیدا می کند و یا قطار درست در مقابل آن ها متوقف می شود , کسانی که قصد خودکشی دارند توسط آتش نشان ها در آخرین لحظه ای که می خواهند خودشان را از ارتفاعات به پایین پرتاب کنند نجات پیدا می کنند , کودکی که از ارتفاع سقوط می کند توسط فردی که شاهد سقوط کودک است گرفته می شود , راننده ای که ماشینش در حال انفجار است توسط دیگران از ماشین بیرون کشیبده می شود و از مرگ حتمی نجات پیدا می کند و ….

یاسین فتحی بازدید : 47 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

  یکی از معتبرترین دوره های آموزشی زبان تولید موسسه آموزش زبان Cambridge در سراسر دنیاست ، New Interchange دانش پژوه خود را برای صحبت کردن درموقعیت های مختلف زندگی در یک کشور انگلیسی زبان آماده می کند و از همین رو طرفداران بسیاری دارد . این مجموعه آموزش زبان با استفاده از متون غنی مورد استفاده در مکالمات روزمره شهروند کشورهای انگلیسی زبان شما رابر قواعد دستوری زبان انگلیسی نیز مسلط می کند ، بنابراین پس از یادگیری قواعد دستوری می توانید جملات جدید بسازید .

این مجموعه ی کامل و بی نظیر شامل :

۷۰ تا ۱۲۰ ساعت مکالمه در قالب فایل های صوتی استفاده از زبان محاوره ای آموزش قواعد زبان انگلیسی در قالب مکالمات روزمره Listening های هدف دارآموزش تلفظ صحیح لغات و متون و چندین و چند امکان و ابزار دیگر که مجموعه آن ها می توانید یادگیری زبان انگلیسی را تضمین و آن را به امری نشاط آور تبدیل کند .

این مجموعه شامل ۴ بخش میباشد که شامل قسمت های زیر میباشد  :

New Interchange INTRO معرفی خود و دیگران،سلام و احوالپرسی ، پرسیدن اسم و مشخصات دیگران / نامبردن اشیاء و پرسش و پاسخ در مورد جایگاه و محل اشیاء / صحبت کردن در مورد مکانهای جغرافیایی ،سوال و جواب در مورد زادگاه، ملیت ،زبان مادری، سن و توصیف افراد /  صحبت در مورد وضعیت ظاهری و پوشش افراد ،صحبت در مورد آب و هوا و غیره

New interchange 1 توصیف کار و مدرسه ،صحبت در مورد برنامه های کاری / صحبت در مورد قیمتها، نظر دادن در مورد مسائل- مقایسه کردن- خرید و فروش اجناس / صحبت کردن در مورد مسائل مورد علاقه ،دعوت کردن از کسی و رد کردن دعوت دیگران / تبادل اطلاعات در مورد مسائل حاضر و توصیف زندگی خانوادگی و غیره….

New interchange 2 توصیف برنامه های خود برای تعطیلات،ارائه اطلاعات به دیگران برای مسافرت،تقاضای چیزی کردن،قبول یا رد تقاضا، شکایت ،عذر خواهی / توصیف تکنولوژی و ارائه اطلاعات پیرامون آن / توصیف تعطیلات ، فستیوالها، مراسم و وقایع خاص / توصیف مهارتها و توانایی ها،صحبت کردن در مورد مشاغل مورد علاقه و غیره…..

New interchange 3 توصیف گذشته خود و احساس پشیمانی نسبت به آن / توصیف شرایط فرضی / توضیح دادن مسائل، نتیجه گیری، توصیف نحوه انجام یک کار یا بکارگیری یک امر / توصیف مشاغل در روزنامه ها و غیره.

یاسین فتحی بازدید : 76 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

 

 

 

انیمیشن زیبای Angry Birds ساخت شرکت Rovio  می باشد.این انیمیشن طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.Angry Birds  انیمیشن سه بعدی  دارای گرافیک مناسب در سر فصل های مختلف می باشد. انیمشن Angry Birds به دست شرکت Angry Birds toons برای اولین بار از طریق شرکت Rovio تصمیم به ساخت سریال این انیمیشن گرفت.در این انیمیشن سری های متحرک برای اولین بار به صورت کاریکاتور تبدیل شده اند .در این انیمشن پرندگان خشمگین وارد سرزمین خوک ها میشوند و خوک ها میخواهند آن ها را از سرزمینشان بیرون کند ،پرندگان خشمگین نقشه هایی را برای از بین بردن خوک ها میکشند که این نقشه و درگیری بین پرندگان و خوک ها این انیمیشن را جذاب میکند

ویژگی انیمیشن Angry Birds :

- سه بعدی و دارای گرافیک مناسب

- داستانی و جذاب

- زبان انگلیسی

- کارگردان John Cohen

- مناسب برای کودکان

یاسین فتحی بازدید : 333 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

هرساله فیفا بهترین بازیکن زن و مرد را از میان تمامی بازیکنانی که در لیگ های مختلف بازی می کنند , انتخاب می کند و این کار از طریق نظر سنجی از تمامی مربیان فوتبال صورت می گیرد . جوان ‌ترین بازیکنی که تا به حال انتخاب شده رونالدو است که در سال ۱۹۹۶ و در حالی که فقط ۲۰ سال داشت توانست این عنوان را کسب کند . لیونل مسی نیز با دریافت چهار توپ طلا ، به عنوان رکورد دار تعداد دفعات دریافت این جایزه محسوب می‌شود . رونالدو و زین الدین زیدانبعد از لیونل مسی فوتبالیست هایی هستند که سه بار برنده این جایزه شده‌ اند . مسن ‌ترین بازیکنی که این جایزه را نیز دریافت کرده , فابیو کاناوارو است که در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد .
امسال هم مانند هر ساله مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ FIFA Ballon Dor 2014 Gala در شهر زوریخ سوئیس با حضور فوتبالیست های زن و مرد و مجری گری اسطوره فوتبال هلند , رود گولیت برگزار شد . سرانجام پس از ۴ سال سلطه مسی بر توپ طلا , کریستیانو رونالدو CR7 توانست در این مراسم  به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ دست یابد البته بهترین بازیکن زن نیز خانم نادیان آنگرر انتخاب گردید . گل ابراهیموویچ , ستاره سوئدی پاریسن ژرمن به عنوان بهترین و زیباترین گل ۲۰۱۳ که به پوشکاش معروف است تعلق گرفت و یوب هانکس به عنوان بهترین مربی مرد و خانم سیلویا نید بهترین مربی زن ( سرمربی تیم ملی آلمان ) سال ۲۰۱۳ انتخاب گردیدند . در این مراسم ۱۱ بازیکن برتر جهان که تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۳ را تشکیل می‌دهند ، معرفی شدند . در تیم منتخب فیفا نویر ( دروازبان ) , فیلیپ لام , سرخیو راموس , تیاگو سیلوا و دنی آلوز ( مدافعین ) , ژاوی , اینیستا و ریبری ( هافبک ) و کریستیانو رونالدو , مسی و ابراهیموویچ ( مهاجمین ) انتخاب شدند . در ضمن در این مراسم نیز یک توپ طلای افتخاری به اسطوره فوتبال برزیل , پله تعلق گرفت همچنین جایزه بازی جوانمردانه به تیم ملی افغانستان رسید . شما هم اکنون می توانید نسخه کامل  مراسم را از سرورهای قدرتمند تاپ دانلودس و با بالاترین کیفیت دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 1,244
  • بازدید کلی : 34,616