loading...
تاپ دانلودس
یاسین فتحی بازدید : 83 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)

برای کاربرانی که میخواهند امنیت در فضای خارج از ویندوز را فراهم کنند مناسب می باشد . آنتی ویروس ها با توجه به ساختار و نحوه فعالیت شروع کار خود را به محض وارد شدن به محیط ویندوز آغاز میکنند و اگر در خارج از ویندوز توسط بوت و نرم افزار بوت سیستم ویروسی شود دیسک نجات به راحتی میتوانید ویروس ها و تروجان ها را وارد ویندوز کند . نرم افزار احتیاجی به نصب ندارد و میتوان از بوتویندوز فایل را از روی CD و یا فلش اجرا کرد . اگر سیستم شما ویروسی شده باشد و دسترسی به ویندوز را نداشته باشید بهترین عملکرد مفید در این شرایط استفاده از نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 2014 است . نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 2014 با توجه به موتور اسکنر در نظر گرفته شده تمامی فایل های موجود در هارد دیسک را مورد تجزیه و نحلیل قرار میدهد و در صورت یافتن فایل های مخرب تعداد و محل فایل مخرب را به کاربر به نمایش میگذارد و در صورت حذف و نابود کردن فایل های مخرب میتوان در داخل نرم افزار اقدام به حذف فایل ها کنید . نسخه سیستم عاملی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و چون در بیرون از محیط ویندوز قادر به فعالیت است سیستم عامل مرتبط ، مهم نمی باشد . پیشنهاد میشود قبل از استفاده از نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 2014 از فایل های مهم پشتیبان گیری کنید .

ویژگی نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 2014 :

- حذف و نابودی فایل ها به صورت حرفه ای

- آنتی ویروس هارد دیسک از بوت ویندوز 

- دارای موتور اسکنر قدرتمند 

- نمایش فایل های یافت شده 

- سرعت پردازشگر بالا 

- قابل نصب بر روی تمامی سیستم های ویندوز

- قابل اجرا بر روی سی دی و فلش مموری 

یاسین فتحی بازدید : 377 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

انیمیشن ابری با بارش احتمالی کوفته قلقلی ۲ محصول ۲۰۱۳ کشور آمریکا می باشد که قرار است از تاریخ ۲۸ سپتامبر در سینماهای امریکا اکران گردد. این کارتن محصول مشترک کمپانی های سونی و کلمبیا پیکچرز می باشد . قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه گردید و توانست به فروشی خیره کننده برسد . پس از اتفاقات قسمت اول و وقوع طوفان غذا در شهر فلینت به همر اه همسرش و دوستانش تصمیم می گیرند شهر را ترک کنند و به جزیره چستر نقل مکان کنند

یاسین فتحی بازدید : 659 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Colin McRae Rally رالی کالین که امروزه با نام Dirt شناخته می شود یکی از سری بازی های سبک ورزشی و مسابقه ای است که توسط کمپانی های Codemasters و Ideaworks Game Studio طراحی و ساخته شد و اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۸ توسط Codemasters به بازار عرضه گردید . اولین نسخه در واقع یکی از پیشگامان بازی سازی در ژانر مسابقه ای به شمار می آید . Colin McRae پسری اسکاتلندی بود که در سال ۱۹۶۸ به دنیا آمد و علاقه ای که به سرعت داشت باعث شدتا او به سمت رقابت های اتومبیل کشیده شود .

یاسین فتحی بازدید : 39 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Camera360 Ultimate یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزارهای عکاسی است که بیش از ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون کاربر را در سطح جهان طرفدار خود کرده و مناسب تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت تاپ دانلودس یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است، شما می توانید تمامی ویژگی ها و تصاویر نرم افزار دوربین حرفه ای تلفن همراه را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید

 

ویژگی های نرم افزار Camera360 Ultimate :

- هفت حالت عکس برداری مختلف

- وضوح بالا

- دارای حالت های خنده دار، تغییر حالت رنگ، حالت شبیه سازی و غیره

- جلوه های ویژه

- به اشتراک گذاری آسان عکس

- ورژن نهایی ۴.۷.۵

- مناسب برای تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا

یاسین فتحی بازدید : 45 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

درایور USB 3 آخرین نسخه فناوری سخت افزاری استفاده شده در مادربردهای اینتل می باشد اما برخی از درگاه های USB به علت تغییر دادن ویندوز و یا ویروسی شدن سیستم ، درگاه یو اس بی غیر فعال میشود . برای شناسایی و نصب USB Driver میتوانید از نرم افزار مربوطه ۲.۵.۳ Intel USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver استفاده کنید . نسخه نهایی نرم افزار۲.۵.۳ Intel USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver علاوه بر نصب آخرین نسخه درایور یو اس بی میتوانید بر درگاه های یو اس بی کنترل داشته باشید . نصب و کنترل برخی از درایورهای یو اس بی اکسترنال و یا هاب های ارائه شده شرکت اینتل توسط نرم افزار ارائه شده پشتیبانی میشود . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد .

یاسین فتحی بازدید : 234 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Ashampoo Burning Studio 2014 برای کاربرانی که میخواهند رایت دیسک های خود را به صورت حرفه ای انجام دهند مناسب می باشد . نرم افزاز رایت دیسک های DVD-RW , CD-RW , Blu-Ray را پشتیبانی میکند . رایت فایل ها با استفاده از تنظیمات در نظر گرفته شده امکاناتی را به کاربر میدهد تا بتواند فایل های خود را به درستی و به سلامت کامل رایت نماید . رایت فایل های صوتی با فرمتAudio , Mp3 , wma  پشتیبانی می شود و همچنین میتوان از ابزار Rip Audio CD استفاده کنید . نرم افزار از رمزگذاری فایل ها در هنگام رایت پشتیبانی میشود . رایت فایل های ویدئویی به صورت DVD , CD , Bluray , SVCD با تنظیمات سرعت در هر بخش از نرم افزار پشتیبانی میشود . برخی از فایل های مهم هستند که ممکن است توسط آنتی ویروس و یا فایل های مخرب از بین بروند نرم افزار Ashampoo Burning Studio 2014 قابلیت پشتیبانی گیری و بازگردانی فایل از حالت پشتیبان گیری را امکام پذیر می باشد .

یاسین فتحی بازدید : 149 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی آسفالت ۸ که توسط شرکت گیم پلی ساخت و طراحی شده است یک بازی جذاب و دیدنی را برای کاربران ارائه داده است . گرافیک بازی از جلوه های ویژه استفاده شده که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده است . در نسخه ۸ این بازی از سری ماشین های جدید و زمین های مسابقاتی مختلف استفاده شده است، تعداد مراحل بازی در نظر گرفته شده ۸ فصل در ۱۸۰ مراحل مختلف بوده که با توجه به امتیازات کسب شده میتوانید ماشین های زیادتری را بدست آورید، تعداد ماشین هایدر نظر گرفته شده به تعداد ۴۷ عدد می رسد که هرکدام ویژگی خاص خود را به همراه دارد . در حین مسابقات میتوان به بارش برف و باران اشاره کرد که جزو دسته جلوه های ویژه محسوب می شود، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی آسفالت ۸ را برای تمامی شما کاربران محترم سایت تاپ دانلودس قرار داده ایم، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳.۳ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

یاسین فتحی بازدید : 138 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

کارت صدا Realtek با توجه به مدل ها و گونه های مختلف ، نصب و شناسایی بر روی ویندوز توسط کاربر را با مشکل روبرو میکند . شناسایی و نصب کارت صدا علاوه بر افزودن بخشی از منو های تنظیمات بر روی ویندوز به میزان کیفیت و شدت شنیداری صدا افزوده میشود . نرم افزار ارائه شده Realtek High Definition Audio Drivers 6.01.71 بیش از ۲۰ نوع مدل مختلف کارت صداهای شناخته شده Realtek را مناسببرای ویندوزهای xp , vista , 7 , 8 به صورت یکجا در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی پشتیبانی میکند . محتوی بسته دانلود شامل دو قسمت HDMI_Audio و HD_Audio میشود . تفاوت دو نسخه ارائه شده بدین صورت است که HDMI_Audio کارت صوتی و تصویری HDMI شامل پخش صوت و تصویر توسط یک کابل پشتیبانی میشود و نسخه HD_Audio شامل پخش صدا توسط کابل های Audio می باشد . امروزه بیشتر سیستم ها از کارت صدا از HD_Audio بهره گرفته اند و از سخت افزار HDMI بیشتر در لب تاپ ها مورد استفاده قرار میگیرد . شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار Realtek High Definition Audio Drivers 6.01.71 را از سایت تاپ دانلودس به صورت رایگان دریافت کنید .

- ویژگی نرم افزار Realtek High Definition Audio Drivers 6.01.71 :

- شناسایی بیش از ۲۰ نوع کارت صدا

- پشتیبانی از زبان انگلیسی

- شامل دو بخش HD_Audio و HDMI_Audio

- قابلیت تنظیم نحوه پخش صدا به حالت های مختلف

- پشتیبانی از ویندوز XP / Vista / 7 / 8

- پشتیبانی از نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی

یاسین فتحی بازدید : 224 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

PC , XBox360، PS3, MAC منتشر شده است . فوتبال حرفه ای Pro Evolution Soccer» نیازی به تعریف و توضیح ندارد و همه بازی خورها و گیمرها آن را می شناسند . در نسخه جدید که  منتشر شده است ، تکنیک های بازیکنان مثل شوت و تکل نزدیک به فوتبال در دنیای واقعی شده است . گرافیک بازی مثل بازیکنان ، تماشاچیان ، زمین بازی ، شادی بعد از گل و … بسیار طبیعی به نظر می رسد . بایرن مونیخ ، یازیکنان بایرن مونیخ مثل فرانک ریبری ، که امسال قهرمان بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند جلد بازی فوتبال حرفه را امسال تشکیل می دهند . موتور گرافیک فاکس که توسط کونامی طراحی شده است و در فوتبال حرفه ای ۲۰۱۴ و متال گیر به کار رفته است ، باعث اصلاحات تصویری فراوان در بازی شده و به همین علت کیفیت ویدئوها و انیمیشن های بازی بالا رفته است .

سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است. هوش مصنوعی رقبا و خصوصا تیم بازیکنان بالا رفته است و کمتر دچار اشتباهات می شوند. کونامی برای ساخت فوتبال حرفه ای جدید ، حدود ۵۰-۶۰ بازیکن حرفه ای دنیای فوتبال از سرتاسر جهان ر آنالیز کرده است تا بتواند تکنیک ها و حرکات آن ها را به صورت واقع گرایانه شبیه سازی کند. استراتژی ها و تاکتیک ها نیز بهبود پیدا کرده اند و بسته به موقعیت تیم ، بایکنان واکنش نشان می دهند . تکل ، دریبل ، شوت ، پاس کوتاه ، سانت ، هد زدن بسیار نرم و طبیعی است .  لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای : انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… در Pro Evolution Soccer 2014 قابل دسترسی هستند و با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران می توان بازی کرد . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند تاپ دانلودس دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

یاسین فتحی بازدید : 528 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد . اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی Crysis 2 سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود ۳۰ روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله…شما با شاهکار اول شخص سال ۲۰۱۱ و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازیمی افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن – توکیو – پاریس و … .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد….!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس ۲ از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس ۲ میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال ۲۰۱۱ هستید….

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 1,263
  • بازدید کلی : 34,635