loading...
تاپ دانلودس
یاسین فتحی بازدید : 117 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag فرقه قاتلین ۴ پرچم سیاه همرا ه با کرک ، آپدیت ، دی ال سی و .. از دانلود فارسی با لینک مستقیم . پس از آنکه تعدادی از هواداران بازی یک مقداری از نسخه ی سوم با حضور شخصیت کانر ناراضی بودند , اما شرکت یوبی سافت با رونمایی از جدیدترین عنوان این سری از فرقه قاتلین  و حتی انتشار چندین تصاویر و ویدئو های متعدد از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag  فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه بسیاری از هواداران را به این سری بازی ها امیدوار و مشتاق کردکه بازهم شرکت یوبی سافت تصاویر بسیار مهجی را از گیم پلی بازی به خصوص خشونت های شخصیت اصلی این عنوان منتشر کرده است . یکی از نکات قابل توجه و مهمی که در خصوص بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه موجب شده است تا حد بسیار اندکی التهاب و نگرانی هواداران افزایش پیدا کند و آن هم تکراری بودن ویژگی ها و روایت داستان و رویدادهای پیش روی بازیکن و گیم پلی بازییست که بسیاری از منتقدین و تحلیل گران معتقدند این نسخه جدید نیز هیچ ویژگی های جدید را با خود به همراه نخواهد داشت بلکه تمام ویژگی ها همانند نسخه های پیشین خواهد بود  و هیچ تغییر و تحولی در این نسخه ی جدید توسط تیم سازنده ی یوبی سافت مونترال ایجاد و طراحی نشده است اما آقای Carsten Myhill مدیر محتویات این بازی به تازگی در طی مصاحبه ای که با وب سایت CVG داشته است تمام این نکات ذکر شده را تکذیب کرده که وی با صراحت اعلام کرده است که بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه با قابلیت های بسیار تازه و نوینی ارائه می شود.

یاسین فتحی بازدید : 38 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

آخرین یوزر و پسورد های فعال سازی و آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲ . لازم به توضیح است که این کدها آنتی ویروس شما را ۳ ماه فعال کرده و شما مجددا ۳ ماه دیگر نیاز به کد فعالسازی دارید که می توانید از داخل همین پست کدهای جدید را دریافت نمایید .

یاسین فتحی بازدید : 70 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

سرانجام بازی پرطرفدار فیفا ۲۰۱۴ با عنوان FIFA 14 از سوی کمپانی الکترونیک آرتس عرضه شد . تصویر اصلی کاور بازی عکسی از لیونل مسی با لباس باشگاه بارسلونا می باشد . ولی در آمریکا و مکزیک از تصویر خاویر هرناندز مکزیکی که عضو باشگاه منچستر یونایتد می باشد استفاده شده است . در سری جدید بازی فیفا قسمتی به نام Legend افسانه اضافه شده است که شما می توانید با انتخاب از بازیکنان کلاسیک در دوره های مختلف مانند پله ، مارادونا ، زیدان ، الیور کان و … استفاده نمایید

 

این بازی دارای ۳۲ استادیوم بین المللی و ۳۱ استادیوم دیگر می باشد . برای سری جدید بازی فوتبال از موتور بازی جدیدی استفاده شده که در هنگام بازی شما تصویری مانند واقعیت می بینید و کیفیت حرکات و ضرباتی که بازیکنان به توپ می زنند و همچنین وضعیت آب و هوا و جمعیت درون ورزشگاه ، کیفیت شوت زنی و پاس کاری و کار تکنیکی با توپ افزایش پیدا کرده است .

در این سری از بازی فیفا شما قادر خواهید بود تیمی برای خود متشکل از بازیکنان قدیمی و افسانه مانند رودگولیت ، برگ کمپ ، پاتریک ویرا ، لیونبرگ ، پله ، مارادونا و غیره تشکیل دهید و با آن بازی کنید .

یاسین فتحی بازدید : 97 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

سرمازده  نام انیمیشنی است که توسط کمپانی والت دیزنی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و قرار است در تعطیلت سال نو میلادی در سینماهای آمریکا اکران عمومی گردد . این انیمیشن زیبا بر اساس کتاب ملکه برف  ” نوشته شده توسط هانس بریف ” ساخته شده است . داستان این کارتن در مورد گروهی از کوهنوردان است که قصد عزیمت به قله اورست را دارند و می خواهند تا با صعود خود نام خود را در تاریخ جاودانه کنند . اما اتفاقی ناگوار در مسیر رفت آنها باعث می شود که یکی از اعضای گروه ناپدید شود

یاسین فتحی بازدید : 51 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در این کلیپ شما با لحظه هایی رو به رو می شوید که انسان ها ثانیه ای بیشتر با مرگ فاصله ندارند اما در لحظه آخر معجزه ای رخ می دهد و آن ها از مرگ نجات پیدا می کنند . مثلا خواهید دید کسانی که به داخل مسیر قطار مترو می افتند و در آخرین لحضات توسط دیگران نجات پیدا می کند و یا قطار درست در مقابل آن ها متوقف می شود , کسانی که قصد خودکشی دارند توسط آتش نشان ها در آخرین لحظه ای که می خواهند خودشان را از ارتفاعات به پایین پرتاب کنند نجات پیدا می کنند , کودکی که از ارتفاع سقوط می کند توسط فردی که شاهد سقوط کودک است گرفته می شود , راننده ای که ماشینش در حال انفجار است توسط دیگران از ماشین بیرون کشیبده می شود و از مرگ حتمی نجات پیدا می کند و ….

یاسین فتحی بازدید : 43 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در این بازی شما باید با بریدن دقیق طناب ها و تنظیم کردن دقیق آن، آب نبات متصل به طناب را در دهان حیوان کوچک عجیب و غریب قرار دهید، در بازی بریدن طناب ها ۲ شما باید در هر مرحله برای کسب امتیاز بیشتر تمامی ستاره ها را دریافت کنید و از تمامی موانع و حیوانات و دشمنان دیگر عبور کنید، این بازی یکی از جذاب ترین و اعتیاد آورترین بازی های موبایل است که امروزه بیش از ۵۰ میلیون نفر کاربر در سراسر جهان در حال اجراء این بازی هستندبازی بریدن طناب های ۲ با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

ویژگی های بازی Cut The Rope 2 :

- محیط بازی سه بعدی

- گرافیک بالا

- دارای مراحل مختلف

- زبان چینی

- قابل استفاده در تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید

- مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا

یاسین فتحی بازدید : 37 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران محترم کلیپی از لحظه های دیدنی و شگفت آور ورزشی را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید . در این کلیپ شما شاهد هنرنمایی ورزشکاران در رشته های مختلف خواهید بود و خواهید دید که چگونه آن ها با به خطرانداختن جان خود این صحنه های جذاب و دیدنی را خلق می کنند مانند : هنرنمایی با ماشین , حرکات استثنایی در بسکتبال , فرار کردن های استثنایی در راگبی , پرش از ارتفاعات , ضربات خارق العاده در تنیس و پینگ پونگ , گل های زیبا و دیدنی در ورزش فوتبال , حمل وزنه های سنگین توسط وزنه برداران , کارهای عجیب در هاکی بر روی یخ , حرکات ویژه در اسکی و اسنوبرد , انجام حرکات زیبا در هنگام پرش از ارتفاعات , چتر باری , دوچرخه سواری , موج سواری , اسکیت سواری , قایق رانی در رودخانه و … هزاران کارهای دیگر که موجب حیرت شما می شوند که امیدواریم از دیدن این کلیپ ها لذت ببرید .

یاسین فتحی بازدید : 47 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

  یکی از معتبرترین دوره های آموزشی زبان تولید موسسه آموزش زبان Cambridge در سراسر دنیاست ، New Interchange دانش پژوه خود را برای صحبت کردن درموقعیت های مختلف زندگی در یک کشور انگلیسی زبان آماده می کند و از همین رو طرفداران بسیاری دارد . این مجموعه آموزش زبان با استفاده از متون غنی مورد استفاده در مکالمات روزمره شهروند کشورهای انگلیسی زبان شما رابر قواعد دستوری زبان انگلیسی نیز مسلط می کند ، بنابراین پس از یادگیری قواعد دستوری می توانید جملات جدید بسازید .

این مجموعه ی کامل و بی نظیر شامل :

۷۰ تا ۱۲۰ ساعت مکالمه در قالب فایل های صوتی استفاده از زبان محاوره ای آموزش قواعد زبان انگلیسی در قالب مکالمات روزمره Listening های هدف دارآموزش تلفظ صحیح لغات و متون و چندین و چند امکان و ابزار دیگر که مجموعه آن ها می توانید یادگیری زبان انگلیسی را تضمین و آن را به امری نشاط آور تبدیل کند .

این مجموعه شامل ۴ بخش میباشد که شامل قسمت های زیر میباشد  :

New Interchange INTRO معرفی خود و دیگران،سلام و احوالپرسی ، پرسیدن اسم و مشخصات دیگران / نامبردن اشیاء و پرسش و پاسخ در مورد جایگاه و محل اشیاء / صحبت کردن در مورد مکانهای جغرافیایی ،سوال و جواب در مورد زادگاه، ملیت ،زبان مادری، سن و توصیف افراد /  صحبت در مورد وضعیت ظاهری و پوشش افراد ،صحبت در مورد آب و هوا و غیره

New interchange 1 توصیف کار و مدرسه ،صحبت در مورد برنامه های کاری / صحبت در مورد قیمتها، نظر دادن در مورد مسائل- مقایسه کردن- خرید و فروش اجناس / صحبت کردن در مورد مسائل مورد علاقه ،دعوت کردن از کسی و رد کردن دعوت دیگران / تبادل اطلاعات در مورد مسائل حاضر و توصیف زندگی خانوادگی و غیره….

New interchange 2 توصیف برنامه های خود برای تعطیلات،ارائه اطلاعات به دیگران برای مسافرت،تقاضای چیزی کردن،قبول یا رد تقاضا، شکایت ،عذر خواهی / توصیف تکنولوژی و ارائه اطلاعات پیرامون آن / توصیف تعطیلات ، فستیوالها، مراسم و وقایع خاص / توصیف مهارتها و توانایی ها،صحبت کردن در مورد مشاغل مورد علاقه و غیره…..

New interchange 3 توصیف گذشته خود و احساس پشیمانی نسبت به آن / توصیف شرایط فرضی / توضیح دادن مسائل، نتیجه گیری، توصیف نحوه انجام یک کار یا بکارگیری یک امر / توصیف مشاغل در روزنامه ها و غیره.

یاسین فتحی بازدید : 42 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

گنگستر ریو یکی از بازی های بسیار زیبای شرکت گیم لافت می باشد، در این بازی شما در نقش یک خلافکار هستید که در شهر به دنبال گشت و گذار و خوش گذرانی هستید و برای رسیدن به اهداف های بزرگ خود باید ماشین های مختلفی را سرقت کنید و با اسلحه های بسیار حرفه ای و ماشین های مختلف در تمامی شهر نیازهای خود را برطرف کنید، این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی جی تی ای دارد، بازی گنگستر ریوبا گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امروز ما برای شما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان گذاشته ایم، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

ویژگی های بازی Gangstar Rio City Of Saint :

- محیط بازی سه بعدی

- گرافیک بالا

- دارای مراحل مختلف

- سبک بازی ماجراجویی و اکشن

- پشتیبانی از iCloud

- پشتیبانی از Retina

- امکان خرید اسلحه، لباس و غیره

- قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون و آیپد

- مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا

یاسین فتحی بازدید : 117 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

 

به دلیل برخی از مشکلات کاربران برای نصب و اجراء نشدن برنامه و بازی های مورد علاقه خود در گوشی های اندروید امروز ما برای تمامی شما ساده ترین راه را به همراه آموزش تصویری و قدم به قدم روت کردن گوشی های اندروید بدون نیاز به کامپیوتر در اختیارتان قرار داده ایم، از این رو که اکثر گوشی های اندروید دارای پردازنده های مختلفی هستند ما یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی را که از تمامی گوشی های اندروید پشتیبانی کند برای شما مد نظر گذاشته ایم، شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار مورد نظر و راهنمایی کامل این آموزش به راحتی و بدون هیچ مشکلی گوشی خود را کمتر از یک دقیقه روت کنید.

 

روت کردن گوشی چیست : برای اینکه بتوانیم دسترسی کامل به گوشی و برنامه های کاربردی اندروید و تمامی اطلاعات مهم گوشی دسترسی داشته باشیم از روت کردن استفاده می کنیم، بوسیله روت کردن می توانیم به تمامی کدها، فارسی ساز گوشی، بالا بردن سرعت سی پی یو، نصب و اجراء کردن بازی های شرکت گیم لافت و بیشتر نرم افزارهای گوشی دسترسی داشته باشیم.

 

مزیت های روت کردن گوشی های اندروید :

- کنترل کامل بر روی گوشی های اندروید

- قابلیت مشاهده تمامی فایل های سیستم اندروید

- قابلیت دسترسی به ریکاوری (Recovery Image) برای انجام کارهای تخصصی

- دسترسی به کدهای پاینری لینوکس

- ساختن پوشه جدید در Sdcard برای نصب و اجراء بازی و نرم افزارهای مورد نظر

- پاک کردن برنامه های ناخواسته از جمله تقویم، آب و هوا، ماشین حساب و غیره

- نصب کردن کاستوم رام

- نصب کردن نرم افزار و بازی های مورد نظر بر روی کارت حافظه

- بازکردن تمامی قفل های گوشی

 

مضرات روت کردن گوشی های اندروید :

- باطل شدن گارانتی گوشی بعد از روت شدن

- خطرهای امنیتی از طریق ویروس های مخربه، باز شدن تمامی اطلاعات، و غیره

- آسیب رساندن به گوشی به هنگام قطع شدن اتصال و یا اشتباه روت کردن

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,217
  • بازدید کلی : 34,589