loading...
تاپ دانلودس
مسعود محمدی نژاد بازدید : 84 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

آپلود عکس

بازی Infinite Flight شبیه ساز پرواز به عنوان یک بازی شبیه سازی شده هواپیماهای 2012-2013 می باشد . بازی Infinite Flight از گرافیک بالا و سه بعدی بهره گرفته است که در بازی از 27 هواپیماهای روز و 8 منطقه پرواز تشکیل شده که چالش هایی را در بازی برای بازیکن درست میکند . شرایط جوی یکی از عوامل در بازی می باشد که بازیکن با توجه به شرایط کنترل هواپیما را در دست بگیرد. در صفحه نمایش درجه بندی ارتفاع و سرعت سنج قرار داده شده است تا در حین پرواز بتوانید با توجه به...

مسعود محمدی نژاد بازدید : 274 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

آپلود عکس

بازی Real Racing 3 مسابقات حرفه ای رالی یکی از پدیده های کمپانی بازی سازی EA می باشد. بازی مسابقات حرفه ای رالی در ۹۰ کشور مختلف صورت می گیرید، همچنین این بازی دارای ۲۲ خودروی بسیار حرفه ای از جمله پورشه، لامبورگینی، مرسدس بنز، بوگاتی، آئودی، فراری و غیره می باشد.

مسعود محمدی نژاد بازدید : 87 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

آپلود عکس

بازی اندروید آیفون آیپد Trial Xtreme 3 موتور سواری حرفه ای با جدیدترین ورژن منتشر شد، این بازی دارای ۷۶ مرحله چالش انگیز و جذاب است و هر چه رو به جلو می روید مراحل سخت تر می شود، در بازی موتور سواری حرفه ای شما با بیش از ۱۰۰ نوع مانع مختلف برخورد می کنید و باید بصورت حرفه ای از تمامی این موانع عبور کنید.

یاسین فتحی بازدید : 149 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی آسفالت ۸ که توسط شرکت گیم پلی ساخت و طراحی شده است یک بازی جذاب و دیدنی را برای کاربران ارائه داده است . گرافیک بازی از جلوه های ویژه استفاده شده که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده است . در نسخه ۸ این بازی از سری ماشین های جدید و زمین های مسابقاتی مختلف استفاده شده است، تعداد مراحل بازی در نظر گرفته شده ۸ فصل در ۱۸۰ مراحل مختلف بوده که با توجه به امتیازات کسب شده میتوانید ماشین های زیادتری را بدست آورید، تعداد ماشین هایدر نظر گرفته شده به تعداد ۴۷ عدد می رسد که هرکدام ویژگی خاص خود را به همراه دارد . در حین مسابقات میتوان به بارش برف و باران اشاره کرد که جزو دسته جلوه های ویژه محسوب می شود، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی آسفالت ۸ را برای تمامی شما کاربران محترم سایت تاپ دانلودس قرار داده ایم، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳.۳ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

یاسین فتحی بازدید : 43 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در این بازی شما باید با بریدن دقیق طناب ها و تنظیم کردن دقیق آن، آب نبات متصل به طناب را در دهان حیوان کوچک عجیب و غریب قرار دهید، در بازی بریدن طناب ها ۲ شما باید در هر مرحله برای کسب امتیاز بیشتر تمامی ستاره ها را دریافت کنید و از تمامی موانع و حیوانات و دشمنان دیگر عبور کنید، این بازی یکی از جذاب ترین و اعتیاد آورترین بازی های موبایل است که امروزه بیش از ۵۰ میلیون نفر کاربر در سراسر جهان در حال اجراء این بازی هستندبازی بریدن طناب های ۲ با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

ویژگی های بازی Cut The Rope 2 :

- محیط بازی سه بعدی

- گرافیک بالا

- دارای مراحل مختلف

- زبان چینی

- قابل استفاده در تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید

- مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا

یاسین فتحی بازدید : 66 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت گلچین کاملی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و بازی های برتر اندروید را در اختیارتان قرار داده ایم، این مجموعه شامل بهترین بازی های اچ دی و بهترین نرم افزارهای کاربردی دسامبر ۲۰۱۳ و ژانویه ۲۰۱۴ می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب لیست تک تک بازی ها و نرم افزارها را به همراه تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از دانلود این پکیج لذت ببرید

 

ویژگی های پکیج :

- در این مجموعه سعی شده بهترین و برترین بازیهای ماه دسامبر ۲۰۱۳ و اکتبر ۲۰۱۴ را به انتخاب کاربران محترم جمع آوری کنیم .

- ‫بازیهای انتخاب شده برای این مجموعه همگی دارای گرافیک بالا و محیطی ۳ بعدی و کیفیت اچ دی می باشند .

- بازیهای این مجموعه مناسب برای تمام سنین انتخاب شده است .

- این مجموعه شامل بازی های اکشن، استراتژیک، ماجراجویی، کارتونی، ورزشی، مسابقه ای، ترسناک و آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزارهای کاربردی و اجتماعی می باشد .

- قابل استفاده در تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید می باشد .

- قابل نصب بر روی تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد .

توجه: این مطلب فقط مخصوص اعضای سایت می باشد .

حجم کل فایلها 35 گیگابایت می باشد که می توان فایل ها را تک تک دانلود کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 1,222
  • بازدید کلی : 34,594