loading...
تاپ دانلودس
یاسین فتحی بازدید : 76 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

 

 

 

انیمیشن زیبای Angry Birds ساخت شرکت Rovio  می باشد.این انیمیشن طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.Angry Birds  انیمیشن سه بعدی  دارای گرافیک مناسب در سر فصل های مختلف می باشد. انیمشن Angry Birds به دست شرکت Angry Birds toons برای اولین بار از طریق شرکت Rovio تصمیم به ساخت سریال این انیمیشن گرفت.در این انیمیشن سری های متحرک برای اولین بار به صورت کاریکاتور تبدیل شده اند .در این انیمشن پرندگان خشمگین وارد سرزمین خوک ها میشوند و خوک ها میخواهند آن ها را از سرزمینشان بیرون کند ،پرندگان خشمگین نقشه هایی را برای از بین بردن خوک ها میکشند که این نقشه و درگیری بین پرندگان و خوک ها این انیمیشن را جذاب میکند

ویژگی انیمیشن Angry Birds :

- سه بعدی و دارای گرافیک مناسب

- داستانی و جذاب

- زبان انگلیسی

- کارگردان John Cohen

- مناسب برای کودکان

یاسین فتحی بازدید : 332 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

هرساله فیفا بهترین بازیکن زن و مرد را از میان تمامی بازیکنانی که در لیگ های مختلف بازی می کنند , انتخاب می کند و این کار از طریق نظر سنجی از تمامی مربیان فوتبال صورت می گیرد . جوان ‌ترین بازیکنی که تا به حال انتخاب شده رونالدو است که در سال ۱۹۹۶ و در حالی که فقط ۲۰ سال داشت توانست این عنوان را کسب کند . لیونل مسی نیز با دریافت چهار توپ طلا ، به عنوان رکورد دار تعداد دفعات دریافت این جایزه محسوب می‌شود . رونالدو و زین الدین زیدانبعد از لیونل مسی فوتبالیست هایی هستند که سه بار برنده این جایزه شده‌ اند . مسن ‌ترین بازیکنی که این جایزه را نیز دریافت کرده , فابیو کاناوارو است که در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد .
امسال هم مانند هر ساله مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ FIFA Ballon Dor 2014 Gala در شهر زوریخ سوئیس با حضور فوتبالیست های زن و مرد و مجری گری اسطوره فوتبال هلند , رود گولیت برگزار شد . سرانجام پس از ۴ سال سلطه مسی بر توپ طلا , کریستیانو رونالدو CR7 توانست در این مراسم  به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ دست یابد البته بهترین بازیکن زن نیز خانم نادیان آنگرر انتخاب گردید . گل ابراهیموویچ , ستاره سوئدی پاریسن ژرمن به عنوان بهترین و زیباترین گل ۲۰۱۳ که به پوشکاش معروف است تعلق گرفت و یوب هانکس به عنوان بهترین مربی مرد و خانم سیلویا نید بهترین مربی زن ( سرمربی تیم ملی آلمان ) سال ۲۰۱۳ انتخاب گردیدند . در این مراسم ۱۱ بازیکن برتر جهان که تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۳ را تشکیل می‌دهند ، معرفی شدند . در تیم منتخب فیفا نویر ( دروازبان ) , فیلیپ لام , سرخیو راموس , تیاگو سیلوا و دنی آلوز ( مدافعین ) , ژاوی , اینیستا و ریبری ( هافبک ) و کریستیانو رونالدو , مسی و ابراهیموویچ ( مهاجمین ) انتخاب شدند . در ضمن در این مراسم نیز یک توپ طلای افتخاری به اسطوره فوتبال برزیل , پله تعلق گرفت همچنین جایزه بازی جوانمردانه به تیم ملی افغانستان رسید . شما هم اکنون می توانید نسخه کامل  مراسم را از سرورهای قدرتمند تاپ دانلودس و با بالاترین کیفیت دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

یاسین فتحی بازدید : 52 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد و کمین کرده بازی را آغاز خواهید کرد بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

یاسین فتحی بازدید : 68 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (2)

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و ساخت شده و به تازگی هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شده همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

 هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری به دست می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتری خواهید بود . در نقش پلیس نیز ، می توانید به صورت تیمی به تعقیب راننده های فراری بپردازید و با موفقیت در این امر درجه شما در نیروی پلیس ارتقا می یابد همچنین سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شده اند .

وجود مکان های داستانی در شهر Redview که حاوی بیش از ۱۰۰ مایل جاده , وجود آب و هوای متنوع شامل (برف ، تگرک ، مه . طوفان های گرد و غبار) که پویا هستند , قابلیت استفاده از Kinect و وجود قابلیت های AllDrive که اجازه می دهد تا دوستان خود را برای بازی کردن به طور همزمان در جهان خود همراه سازید همه در این سری از نسخه بازی جنون سرعت وجود دارد .

یاسین فتحی بازدید : 67 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی ARMA III یک بازی اول شخص که قرار است به زودی توسط شرکت Bohemia Interactive به بازار عرضه شود و از موتور Real Virtuality 4 برای ساخت بازی استفاده شده است . داستان بازی در سال ۲۰۳۰ میلادی اتفاق می افتد زمانی که جنگ میان ارتش ناتو در اروپا و ارتش متحد کشورهای شرقی رخ می دهد .  آرما ۳ در آینده ای نزدیک , اواسط سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد جایی که نیروهای ناتو در جزایر یونانی دریای اژه مستقر هستند و در حال تلاش و برنامه ریزی برای حمله نظامی گسترده به به شرق هستند . در طول این مبارزات , شما نقش یک سرباز نیروهای ویژه انگلیسی به نام کاپیتان اسکات میلر را دارید . در ابتدای بازی باید شما از جنگی که نیروهای ناتو در آن شکست خورده اند زنده بمانید . در این بازی شما قادر به انتخاب سلاح هایی از جمله پهباد , توپخانه و پشتیبانی هوایی با توجه به نیاز خود در بازی خواهید بود . شما هم اکنون می توانید این بزای زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمندتاپ دانلود دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

کاراکترها :

ناتو : دفاع در برابر نیروهای CSAT و تلاش برای معکوس کردن جریان جنگ

CSAT: پروتکل پیمان اتحد استراتژیک بین نیروهای شرقی

AAF : نیروهای مسلح محلی جزیره Altain

FIA : جزیره آزادی که یک گروه شبه نظامی مقاومت هستند

غیر نظامیان : ساکنان یونانی گرفتار در جنگ

یاسین فتحی بازدید : 59 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای کامل از کارتون های خاطره انگیز ملوان زبل که بارها آن را از تلویزیون مشاهده کرده اید را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . انیمیشن Popeye یا ملوان زبل نام سریال کارتونی کوتاهی می باشد که براساس شخصیت خلق شده توسط Elzie Crisler Segar ساخته شده است . ملوان زبل دارای قدرت فوق العاده ای است به این صورت که  هنگامی که اسفناج می خورد قدرت فوق العاده ای می گیرد ومی تواند به مبارزه با تبهکاران برود و آن ها را شکست دهد . برای اولین بار شخصیت ملوان زبل در کتب های مصور و در ۱۷ ژانویه ۱۹۲۹ به نمایش در آمد و با استقبال زیاد مخاطبین رو به رو شد . از کاراکتر ملوان زبل تا کنون کتاب ها , فیلم ها , انیمیشن های متفاوتی ساخته شده است که این نشان از محبوبیت فراوان این شخصیت در میان مردم دارد . در سریال تلویزیونی ملوان زبل عاشق دختری به نام الیو است که با ملوان قوی هیکلی به نام بلوتو رقابت دارد و هنگامی که او مزاحم آن ها می شود ملوان زبل با خوردن اسفناج به جنگ او می رود و آن را شکست می دهد . در این مجموعه هر قسمت دارای داستان متفاوتی می باشد و ملوان زبل در هر قسمت با مشکلی متفاوت دست و پنجه نرم می کند . این کارتون در سال ۲۰۰۲ توانسه است که رتبه ۲۰ را در میان ۵۰ کارتون برتر دنیا کسب نماید . این مجموه دارای سه بخش متفاوت و در ۲۳۱ قسمت منتشر شده است که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلود فارسی به صورت رایگان دریافت نمایید .

یاسین فتحی بازدید : 66 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت گلچین کاملی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و بازی های برتر اندروید را در اختیارتان قرار داده ایم، این مجموعه شامل بهترین بازی های اچ دی و بهترین نرم افزارهای کاربردی دسامبر ۲۰۱۳ و ژانویه ۲۰۱۴ می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب لیست تک تک بازی ها و نرم افزارها را به همراه تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از دانلود این پکیج لذت ببرید

 

ویژگی های پکیج :

- در این مجموعه سعی شده بهترین و برترین بازیهای ماه دسامبر ۲۰۱۳ و اکتبر ۲۰۱۴ را به انتخاب کاربران محترم جمع آوری کنیم .

- ‫بازیهای انتخاب شده برای این مجموعه همگی دارای گرافیک بالا و محیطی ۳ بعدی و کیفیت اچ دی می باشند .

- بازیهای این مجموعه مناسب برای تمام سنین انتخاب شده است .

- این مجموعه شامل بازی های اکشن، استراتژیک، ماجراجویی، کارتونی، ورزشی، مسابقه ای، ترسناک و آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزارهای کاربردی و اجتماعی می باشد .

- قابل استفاده در تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید می باشد .

- قابل نصب بر روی تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد .

توجه: این مطلب فقط مخصوص اعضای سایت می باشد .

حجم کل فایلها 35 گیگابایت می باشد که می توان فایل ها را تک تک دانلود کرد.

یاسین فتحی بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نسخه cc یکی از جدیدترین نسخه های فتوشاپ می باشد که به تازگی عرضه شده است.Adobe Photoshop CC نرم افزار برای پردازش گرافیک شطرنجی است.این نرم افزار از تعداد زیادی فرمت های گرافیکی ،فتوشاپ اجازه میدهد تا به شما برای ایجاد تصاویر و ویرایش آن ها استفاده کنید.نرم افزار Adobe Photoshop CC مورد بررسی برای ایجاد نحوه کاربا  تصاویر واقعی، با رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ ، … را به راحتی قادر به انجام خواهد بود تمام روش های گفته در بیت مپ در نرم افزار می باشد.درنرم افزار Adobe Photoshop CC  با توجه به وسعت نرم افزار میتوان از سرعت و بهره وری بالا آن استفاده کرد. در این نسخه از نرم افزار Adobe Photoshop CC  تمام ابزار لازم برای اصلاح ، ویرایش ، آماده سازی تصاویر برای چاپ با کیفیت بالا موجود است.در این نسخه از از فتوشاپ میتوایند فایل های خود را بر روی چند کامپیوتر انتشار و مدیریت کنید . استفاده از هوش جدید در نرم افزارAdobe Photoshop CC مدرن ترین فناوری برای افزایش وضوحیت تصویر می باشد.این تجزیه و تحلیل تصویر به شما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن وضوح و کاهش نویز در تصویر استفاده کنید.

افزایش نمونه برداری هوشمند در این نرم افزار باعث افزایش وضوح تصویر برای استفاده در چاپ و یا استفاده از  تصاویر به اندازه مختلف برای چاپ در اندازه های متفاوت است، این نمونه برداری به شما اجازه میدهد تا وضوح تصویر را برای چاپ بدون بهم ریختگی پیکسل انجام دهید.دوربین جدید ۸ در نرم افزار Adobe Photoshop CC برای پشتیبانی از لایه ها استفاده میشود.دوربین اولیه ۸ به عنوان یک فیلتر برای لایه ها و فایل ها در فتوشاپ و سپس ارتقا لایه و فایل های شما در خود نرم افزار در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی در خواست شده گوشه های گرد کننده مستطیل است که در این سری از محصولات Adobe Photoshop در داخل نرم افزار از آن استفاده کرده است.در این نرم افزار میتوانید شعاع گوشه های مستطیل را تغییر دهید و به طور دلخواه تنظیم کنید.این ویژگی بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب استفاده میشود.امکان استفاده از خطوط و اشکال مختلف در این نرم افزار باعث میشود تا همزمان فقط با درگ کردن موس در حالت فیلتر از آن ها استفاده کنید .نقاشی اشیا سه بعدی در نرم افزار Adobe Photoshop CC و استفاده از بافت ها برای ایجاد نقشه های تا ۱۰۰ برابر سریعتر میتواند تصاویر سه بعدی خیره کننده ای ایجاد کند.

سبک فونت در این نرم افزار باعث میشود شما دیگر طراحی فونت را کنار گذاشته و با توجه به جمع آوری فونت ها در نرم افزار از آن ها استفاده کنید.هنگام ایجاد یک کد طراحی وب سایت به صورت دستی شما میتوانید عناصری مانند گوشه های گرد و یا رنگ مربوط به متن اصلی را ایجاد کنید این نسخه از فتوشاپ میتواند کد css برای عناصر طراحی خاص را به عنوان یک خروجی به کاربر بدهد.امکانات جدید دیگر این نرم افزار اضافه شدن پنل سه بعدی به خود نرم افزاراست که باعث آسودگی در انجام ویرایش عکس و طراحی آن میشود.شما میتوانید به طور مستقیم از فایل های CSS , HTML ,SVG  استفاده کنید.نرم افزار CC Adobe Photoshop بر روی تمامی نسخه های ویندوز قایل نصب می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار CC Adobe Photoshop :

- پردازش گرافیکی شطرنجی

- قابلیت انتشار عکس

- مدیریت انتشار عکس

- استفاده از بافت های جدید و روش بریدن گوشه های عکس به روش هوشمند

-..........

یاسین فتحی بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸ که در سال ۲۰۱۰ نسخه نهایی آن توسط شرکت ماکروسافت عرضه شد توجه کاربران زیادی نسبت به ویندوز ارائه شده جلب شد . بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۸ نظرات کاربران نسبت به مشکلات پیش آمده در ویندوز شرکت سازنده را با انتقادات زیادی روبرو کرد هرچند که بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۸ نسخه آزمایشی آن چند ماه زودتر روانه بازار شد . بعد از تحلیل و بررسی درباره تغییرات در ویندوز ۸ شرکت سازنده تصمیم گرفت تا یک نسخه دیگر از ویندوز با تغییرات جدیدتر با نام ویندوز ۸.۱ روانه بازار کند. تغییرات در ویندوز ۸.۱ دیگر حرفی برای کاربران به جا نگذاشت . سیستم عامل عرضه شده با تمامی نسخه های رایانه و تبلت های ویندوز سازگاری کاملی را نشان میدهد . نسخه عرضه شده در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی روانه بازار شد .

ویندوز ارائه شده توانایی سازگاری با پردازنده های CPU برای لب تاپ ها و سیستم های خانگی و APU برای سیستم عامل تبلت را دارا می باشد . در ویندوز ۸ در هنگام ورود به ویندوز کاربر به صفحه مترو فرستاده میشد که کاربران با توجه به نسخه قبلی ویندوز از این ایده ناراضی بودند ولیکن در ویندوز ۸.۱ صفحه ورود به مترو در هنگام ورود به ویندوز از بین رفت و کاربر یکسره به محیط ویندوز فرستاده میشود . سرعت بالای جستجو در هارد دیسک در ویندوز ۸.۱ نسبت به ویندوز ۸ بهبود یافت و همچنین لازم به ذکر است ویندوز ۸.۱ از مترو جدید با محیط کاربری جذاب و با ابزارهای مختلفی همچون لاک اسکرین متفاوت ، فیس بوک ، سرعت پردازش با عملکرد بالا عرضه شده است . یکی از ابزارهای در نظر گرفته در این ویندوز جستجوگر Bing Heroes میباشد که تصاویر تمامی افزاد مشهور در دنیا را به نمایش میگذارد .

برخی از تغییرات به وجود آمده در ویندوز ۸.۱ جستجوگر نرم افزار و بازیهای نصب شده می باشد که شرکت سازنده یک موتور جستجوگر مختص به این فعالیت که با نام Universal Search می باشد به ویندوز اضافه کرده است . مرورگر اینترنتی شرکت ماکروسافت که با نام اینترنت اکسپلورر در نظر گرفته شده از نخستین ویندوز ارائه شده توسط این شرکت از این مرورگر قدرتمند بهره گرفته است . اینتنرت اکسپلورر ۱۱ آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی می باشد که به صورت پیشفرض بر روی ویندوز قرار دارد و میتوانید از آن به عنوان یک مرورگر امن و با سرعت کارایی بالا استفاده کنید . در ویندوز ۸ صفحه پس زمینه تصاویری ثابت بودند اما در نسخه ۸.۱ کاربران میتوانند تصاویر پس زمینه را با توجه به نیاز خود تغییر دهند . بازگشت دکمه استارت اساسی ترین تغییر در ویندوز ۸.۱ است که با کلیک بر روی دکمه به منو مترو که تمامی نرم افزارها و بازی ها به صورت نصب شده می باشد فرستاده میشوید .

ویژگی ویندوز ۸.۱ :

- نسخه نهایی و کامل بدون نیاز به فعال سازی

- جستجوگر هارد با سرعت بالا

- استفاده از آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر

- سرعت بوت بالا

- استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس ویندوز

- پشتیبانی از فایل های iso

- پشتیبانی از USB3

- لاک اسکرین گرافیکی

- اضافه شدن ابزارهای شبکه اجتماعی

- اضافه شده دکمه استارت

- پشتیبانی از تبلت های لمسی ویندوز

- تغییرات در قسمت Windows Store

- عرضه در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی

یاسین فتحی بازدید : 57 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت ماکروسافت روانه بازار شد . نسخه ویندوز سون بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ویستا ارائه شد . ویندوز ویستا به علت برخی مشکلات و عدم رضایت کاربران در این ویندوز ، شرکت ماکروسافت به سرعت بعد از ویندوز ویستا تصمیم به ساخت ویندوز جدیدی با نام ویندوز سون گرفت . استفاده از فایروال قدرتمند ورود کاربران به صفحات وب مخرب که با خود تروجان را حمل میکنند را مسدود میکند و به کاربر اخطار میدهد علاوه بر امنیت در اینترنت از ورود نرم افزارهای مخرببه ویندوز جلوگیری میکند . استفاده از بوت سریع ویندوز به کاربران این امکان را میدهد تا بعد از ۱۴ الی ۱۹ ثانیه ویندوز آغاز به کار میکند . امنیت در نظر گرفته شده نسبت به نسخه های ویندوز قبلی بالاتر در نظر گرفته شده است . استفاده از آنتی ویروس داخلی در ویندوز امنیت و از ویروسی شدن ویندوز جلوگیری میکند . استفاده از موتور اسکن موجود در آنتی ویروس به کاربران این امکان را میدهد تا تمامی فایل های موجود در ویندوز را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد . در حال حاضر ۵ سال از ارائه نسخه اولیه ویندوز ۷ گذشته است و هر ماهه تغییراتی مربوط به نرم افزار استفاده شده در نرم افزار انجام میشود که با انجام آپدیت ویندوز این امکانات در دسترس قرار میگیرد . برخی از کاربران به علت در دسترس نداشتن اینترنت شرکت ماکروسافت هر ماهه با توجه به تغییرات اعمال شده در ویندوز نسخه هایی به صورت جداگانه ارائه میکند . اولین نسخه سال ۲۰۱۴ توسط سایت دانلود فارسی برای کاربران در نظر گرفته شده است که کاربران میتوانند به صورت رایگان دریافت کنند .

ویژگی سیستم عامل Windows 7 SP1 AIO 18in1 x86/x64 Pre-Activated Jan2014 :

- آنتی ویروس داخلی

- سرعت بوت بالا

- حذف فایل های مخرب 

- استفاده از آخرین مرورگر اینترنت اکسپلورر 

- فراخوانی USB3

- منتشر شده در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار دهیم؟
    نظر شما در مورد وبسایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,161
  • بازدید کلی : 34,533